Postup reklamace
Zákazník nás může kontaktovat telefonicky +420 601 586 452 nebo elektronickou poštou na adrese info@londongourmet.cz, následně domluvíme další postup vyřízení reklamace.
Reklamaci není možné uplatnit, pokud již uplynula lhůta minimální trvanlivosti u reklamovaných výrobků.
Vyřízení reklamace
Prodejce vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta na pro vyřízení reklamace je 30 dní od převzetí reklamace prodejcem.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dána zákonem č. 89/2012 Sb.
Odstoupení od smlouvy
Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí prodejce zákazníkovi a zákazník prodejci veškerá přijatá plnění.
Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí prodejci, např. elektronicky na emailovou adresu info@londongourmet.cz nebo tuto skutečnost oznámí písemně na adresu provozovatele.
Při odstoupení od smlouvy můžete využít formulář pro odstoupení od smlouvy. Jinak doporučujeme uvést: číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží.
Zásilky, ze kterých není patrné, proč byly k prodejci zaslány, budou vráceny odesílateli. Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na adresu prodejce, kde prodejce bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží.
Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět prodejci v neporušeném stavu, nepoškozené, nerozbalené, kompletní (včetně všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).
Rozpor z kupní smlouvy
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (“rozpor s kupní smlouvou”), postupuje se v souladu s ustanovením § 2095, 2096 Občanského zákoníku.
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a získejte pravidelné informace o akčních nabídkách.
Odesláním souhlasíte se zpracováním os. údajů.
Copyright © 2021 Tony Bennett spol. s r.o. Vytvořilo eSoul.